jodyopreis.reismee.nl

Op de valreep

Op de valreep, toch nog even snel een blog. Mijn eerste ooit overigens. Morgenochtend vertrek ik richting Thailand. Daar heb ik veel zin in en dat wilde ik graag even delen!

Ondanks dat ik al lang geleden ben begonnen met de voorbereiding van mijn reis, is de laatste dag voor vertrek ietwat hectischer dan gepland. Misschien hoort het er ook wel een beetje bij dat je op de laatste dag erachter komt dat de lader van je iPod zomaar van de aardbodem verdwenen is. Dat de broekspijpen van die losse flodder hippie broek waarvan je had gezworen er nooit in zou gaan lopen, maar blijkbaar een essensieel item is onder het backpackersvolk, plots zes en een half cm te lang te blijkt te zijn. Je alle belangrijke gegevens wel op je computer had verzameld, maar nog niet in je reisdagboek had geschreven. Laat staan er een dropboxfile van gemaakt en als laatste backup plan ook als mail naar jezelf had gestuurd.Ondertussen voel ik me licht neurotisch en heb ik mijn tas al tien keer uitgepakt en opnieuw ingepakt. Na honderd keer langs alle mogelijke rampscenario's te zijn gegaan nog even snel btw aangifte doen, want zoiets doe je ook niet meer in het oerwoud, de laatste betalingen overmaken en oh wacht, wie heeft er zulke scherpe knoflooksaus voor de barbecue gemaakt? Juist. Een barbecue op de avond voor vertrek. Misschien qua tijdsplanning niet zo handig, maar een rustmomentje met familie zou mogelijk bij kunnen dragen aan een vrolijk en ontspannen vertrek. Nu maar hopen dat er morgen twee dronken Russen naast mij plaats gaan nemen in het vliegtuig.

Reacties

Reacties

Marion

Geniet van je tijd in Thailand. Een ervaring die je altijd met je mee zult dragen. Goede reis.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!